رویه ارسال و بازگردانی کالا
ارسال با پست پیشتاز:
در این روش پستی، سفارشات بین 5 تا 7 روز کاری به شما می رسند. مرسولات پستی پیشتاز توسط شرکت ملی پست، بیمه می شوند و نگرانی شما را از بابت مفقود شدن یا آسیب دیدن کالا از بین میرود.
شما می توانید با استفاده از کد رهگیری که پس از ثبت سفارش به شما داده می شود، وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنید.
ارسال از طریق تیپاکس:
در این روش پستی، سفارشات شما با تیپاکس بین 5 تا 7 روز کاری به سراسر کشور ارسال میشوند. شما میتوانید با استفاده از کد رهگیری که پس از ثبت سفارش به شما داده می شود، وضعیت ارسال مرسوله خود را در وب سایت تیپاکس یا اپلیکیشن تیپاکس من پیگیری کنید. تمامی مرسولات توسط تیپاکس بیمه می شوند و نگرانی شما را از بابت مفقود شدن یا آسیب دیدن کالا از بین می رود.
ارسال سریع و آسان در شیراز : مشتریان گرامی شهر شیراز میتوانند جهت دریافت سفارش خود از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه کالای خود را دریافت کنند. همچنین پیک موتوری کنسولی ها سفارش شما را نهایتا تا 3 ساعت کاری به دستتان می رساند.
روش های بازگشت کالا
در کنسولی ها ، ما متعهد به ارائه تجربه ای لذت بخش و بی دغدغه از خرید غیر حضوری (آنلاین) به مشتریان خود در سراسر کشور هستیم.
ما می دانیم که دریافت کالای سالم و بدون نقص، حق مسلم شماست. به همین دلیل با نهایت دقت و نظارت، تمامی مراحل از ثبت سفارش تا ارسال کالا را به بهترین شکل ممکن زیرنظر داریم تا محصولی بی نقش و عاری از هرگونه ایراد به دست شما در هر نقطه از ایران برسد. با این حال، ممکن است در فرآیند ارسال کالا، به دلایل خارج از کنترل ما، مشکلاتی به وجود بیاید. در چنین شرایطی، ما در کنار شما خواهیم بود و با پاسخگویی صبورانه و ارائه راه حل های مناسب به زبان های مختلف، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا نگرانی شما را برطرف کرده رضایت تان را جلب کنیم.
شما می توانید 5 روز پس از دریافت کالا در صورت موارد زیر آن را مرجوع کنید:
-
کالای ارسال شده با کالای خریداری شده مغایرت داشته باشد.
-
کالای خریداری شده دچار نقص فنی یا شکستگی باشد.
-
اقلام همراه کالا هنگام دریافت ناقص باشد.
در چه شرایطی باید کالا را مرجوع کنید:
-
کالا باید در بسته بندی اصلی خود باشد و هیچگونه آسیب یا نقصی روی بسته بندی و خود کالا وجود نداشته باشد.
-
تمامی محتویات کالا و بسته بندی باید ارسال شوند.
-
کالا استفاده نشده باشد.
مراحل مرجوعی کالا:
-
ابتدا با بخش خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.
-
کارشناسان ما در ساعات مشخص آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما هستند.
-
لطفا در هنگام تماس، شماره سفارش و دلیل مرجوعی را اطلاع دهید. پس از تماس، زمان نحوه ارسال کالا هماهنگ خواهد شد.
-
هزینه ارسال کالای مرجوعی در مراحل اولیه برعهده شما خواهد بود.
-
پس از هماهنگی کالای خود را به آدرس فروشگاه ما ارسال کنید.
-
پس از دریافت کالای مرجوعی، کارشناسان ما در اسرع وقت آن را بررسی خواهند کرد.